Мигът на щастие с Giorgio Armani

Последната кампания на Giorgio Armani Frames Of Life 2016 е вдъхновена от перфектните моменти в ежедневието ни. Красотата, страстта, свободата, слънчевите мигове и спомените, споделени с невероятните очила на Giorgio Armani, са показани през призмата на пет героя с различни съдби.

 

Често в забързаното ежедневие пропускаме красотата на мига. Кампанията на Giorgio Armani има за цел да провокира и да ни накара да се огледаме за чудесата на живота.

 

Моментът на напрежение преди да потеглите на приключение е изпълнен с особена емоционална сила, независимо дали това е премиерата на балет, дегустация на нова рецепта, в очакване зад камерата, или преди началото на състезание. Това е лайтмотивът на кампанията Different Eyes, Different Lives.

Героите от кампанията се разкриват чрез кратки видео истории, като всичко минава през призмата на очилата на Giorgio Armani. Уникалните и автентични модели от колекцията съвместяват есенцията от стила на Giorgio Armani. Безупречни рамки, изключително внимание към детайла, дизайн с ретро привкус, напреднала технология на изработката – всичко това се обединява, за да обхване идеалния миг.

 

 

 

Напиши коментар

Не сте влезли в профила си Вход / Регистрация
Не сте влезли в профила си Вход / Регистрация