Красота от ново измерение в новата кампания на VOGUE

Красотата, която надхвърля външния вид и стереотипите, е идеята, стояща в основата на последната хитова колекция на Vogue. В последната си кампания #SHOWYOURVOGUE  брандът насърчава всички жени да покажат своята уникална V-страна (V като Vogue).

Лице на кампанията е топ моделът Джиджи Хадид. Защо Джиджи Хадид? Младата жена се превърна в модна икона през последните години. Призната в световен мащаб с красотата си, с повече от 35 милиона последователи в Instagram, модел на годината за 2016 г. и главен герой на международни модни ревюта и корици на най-известните списания по целия свят, тя е готова да разкрие своята V-страна заедно с Vogue Eyewear. Нейните ценности, страсти и личност са в центъра на кампанията. Джиджи обича вкусните ястия, конната езда и стилните очила. Във фотосесията тя не е просто модел, а жена с ярка личност.

Очилата в колекцията отразяват еклектичния дух на 90-те години на миналия век. Заедно с иновативните тенденции пред нас са рамки с ретро-шик излъчване. Стилове, които са за жени, искащи да се почувстват уникални.

Сред водещите модели е VO5211, който впечатлява с екстремната котешка форма. Съблазън и сексапил, които ще подчертаят красотата ви. Цветовите комбинации също са провокативни и засилват усещането за женственост и уникалност.

Друг вълнуващ модел е VO4083. Тези очила носят духа на стила на силната личност. Обемната квадратна форма е със скъсени ъгли. Решение, правещо модела изключително очарователен. Прекрасен начин да изразите  вътрешното си усещане за оригиналност, свобода и независимост.

 

Специалната колекция на Джиджи има за цел да насърчи жените да изразят своята личност или с други думи тяхната V-страна. Разгледайте и останалите великолепни предложения от Vogue  в галерията и оптичните ни центрове.

Галерия

Напиши коментар

Не сте влезли в профила си Вход / Регистрация
Не сте влезли в профила си Вход / Регистрация