Братя Marciano напускат Франция, за да преследват американската мечта. Резултатът се появява бързо  - иновационната, младежка и провокативна марка GUESS, която е основана през 1981 г. Братята са вдъхновени от европейската мода, но придават голяма доза дързост в продуктите си. Те извеждат иновационното си докосване в шивашка промишленост и го насочват към дънковият материал.

Един от първоначалните им дизайни са избелели, тънки и прилепнали дънки- "The 3-zip Marilyn". Bloomingdale e първият универсален магазин, който приветства марката и поръчва две дузини чифта дънки. Те биват разпродадени само за няколко часа. Това дава началото на дълга и успешна история.

Визията на братята Marciano пренася марката в нови измерения. GUESS се превръща в символ на един млад, секси и авантюристичен начин на живот.

Модният бранд залага в основата си амбицията към по-добър и изискан живот. GUESS успя да подкани хората да мечтаят смело със своите вечни и емблематични рекламни кампании, като превърна неизвестни лица в известни супер модели. Сред тях са Клаудия Шифър, Каре Отис, Ева Херцигова, Летисия Каста, Карла Бруни и Наоми Кембъл.

Днес GUESS е световна лайфстайл марка с пълна гама от облекла и аксесоари, 19 лицензионни партньори и 1705 магазина в над 80 страни.