Име, което е добре познато на широката публика. И не случайно. Prada Group е сред  световните лидери в дизайна, производството и дистрибуцията на луксозна конфекция, чанти, кожени аксесоари, обувки, очила и парфюми. Слънчевите очила на Prada притежават силна идентичност, елегантност и запаметяващи се линии.

Старт на бранда постава Марио Прада през 1913 г. в Милано. Първият магазин на Prada е изключително стилен,  а в него се откриват луксозни, фини и изискани аксесоари, обувки и дрехи. Бързо става любима локация на аристократите в Милано и европейския елит.

През 70-те години начело на бранда застава Миуча Прада (внучка на Марио) и заедно с Патрицио Бертели полагат основите на международната експанзия на марката. Авангардното мислене и предусещането на новите модни тенденции на Миуча привлича вниманието на световната индустрия. Амбициозната италианка използва семпли дизайни и иновативни материали като найлон, но не забравя, че модата трябва да носи удоволствие и увереност. През 1985 година Prada пуска първата си линия чанти от синтетични материали. Иновациите са тайният код за успеха на бранда.

Миуча Прада получава международната награда на Съвета на модните дизайнери в Америка (1993) и на приза „Дизайнер на годината“   през 1995 г. Характерният сребърен триъгълник на Prada е символ на статус в цяла Европа и Северна Америка.

Групата притежава някои от най-престижните международни марки: Prada, Miu Miu, Car Shoe и Church’s. Дистрибуторската мрежа на Групата включва 212 пряко управлявани магазина. Колекцията Prada Linea Rossa се подкрепя от The Prada Challenge в състезанията за Купата на Америка през 2000, 2003 и 2007.