Ray-Ban остави своя отпечатък във Формула 1

Едва ли някой ще оспори ако се каже, че Ray-Ban са най-популярната марка за очила в света. Синоним на стил, иновативност и автентичност Ray-Ban е изборът и на Scuderia Ferrari. Брандът подписа договор като спонсор на Ферари. Логото на Ray-Ban ще се появи на болидите на Ферари във Формула 1, като част от контракта между двата гиганта

Повече от 70 години Ray-Ban обединява музиката, изкуството и киното. Марката е международно признат символ на филмовите звезди и аксесоар за културни икони навсякъде. Тя е известна със своите социално ангажирани кампании и има влияние върху културата и начина на живот.

raybanferrari

Традиция, новаторство и безстрашие са ключовите елементи, които определят корените на Ray-Ban. Именно затова гигантът се е насочил към спонсорството със Scuderia Ferrari, което изкарва червения цвят на предна линия.

Ray Ban and Ferrari Sponsorship Agreement 3
Изпълнителният председател на Luxottica Group заяви, че е чест да станат част от семейството на Ферари, тъй като марката отразява перфектно чертите, които дават на Ray-Ban статуса му на икона. А именно автентичност, културно значение и високи постижения.

Напиши коментар

Не сте влезли в профила си Вход / Регистрация
Не сте влезли в профила си Вход / Регистрация